Taller:
Grandes Retos de Investigación Científica y Tecnológica
en Tecnologías de Información y Comunicaciones en México
Reporte Final
5. GR3: TIC y educación en el siglo XXI
5.6 Referencias
- Clark, A. and D.J. Chalmers, The extended mind. Analysis, 1998. 58: p. 10-23.
- IMS, Learning Design Specification. 2003, IMS Global Learning Consortium, Inc. p. 87.
- Cooper, R.P., Modelling High-Level Cognitive Processes. 2002: Lawrence Erlbaum Associates.
- Dillenbourg, P., The Computer as a Constructorium: Tools for Observing One's Own Learning, in Knowledge Negotiation, R. Moyse, Editor. 1992, Academic Press. p. 185-198.
- Chan Núñez, M.E., Competencias mediacionales para la educación en línea. Revista Electrónica de Investigación Educativa, 2005. 7(2).
- American Association of School Librarians and Association for Educational Communications and Technology, Information Literacy Standards for Student Learning. 1998: American Library Association.